Pimpom-posti
Tarinoita,
inspiraatiota ja vinkkejä
lasten 2nd handin ympäriltä

Nro 1.
Miten ja miksi
Pimpom on olemassa?
Pimpom sai alkunsa keväällä 2024.
Läheiseni elämäntilanne muuttui ja sain häneltä ison läjän laadukkaita käytettyjä lasten vaatteita. Valitsin siitä omille lapsillemme joitain vaatteita ja suunnitelmana oli viedä loput second hand-myymälään myyntiin. Olin silittämässä vaatteita myyntiä varten, kun minun ja vaatteiden kohtalo muuttui.
En veisikään vaatteita toisten myytäväksi vaan myyn itse!
”Perustan lasten second hand -verkkokaupan!!!”
Lisäselvitysten ja taustatöiden jälkeen olin riemastunut, kun selvisi että Pimpomin perustaminen todella olisi mahdollista. Puolisen vuotta myöhemmin verkkokauppa oli pystyssä ja www.pimpom.fi ovet aukesivat 4.12.2024. Hurraa!
Ensimmäisestä ajatuksesta lähtien prioriteettina on ollut luoda erottuva vahva brändi.
Mikäpä olisi dalmatialaisia parempi tapa erottua alalla kuin alalla!
Täplät ovat logossa, nimessä ja mainoksissa. Logossa on taaperomme ja toinen täplistä. Pimpom oli taaperomme tapa kutsua koiristamme vanhempaa. Koirista nuorempi taas on motivoitunut kuvauksissa ja hoitaakin namipalkalla suuren osan kuvauksista.

Pimpom-brändin ytimessä on täplikkäiden lisäksi käytettyjen lasten vaatteiden laadukkaimmat ja tyylikkäimmät vaatekappaleet.
Myyntiin tulevien vaatteiden suhteen olen äärimäisen kriittinen. Jokainen niistä on hankittu yksittäin ja muun muassa pesty useita kertoja laadun varmistamiseksi. Suurin osa olemassa olevista vaatteista ei täytä Pimpomin vaatimia kriteerejä. Kiinnostavan ja laadukkaan valikoiman kokoaminen vaatii paljon työtä, mutta näin kuratoitua laadukasta ja tyylikästä pienten lasten 2nd hand valikoimaa et löydä muualta.
Toivon Pimpomilla nostavani lasten 2nd hand vaatteiden tasoa ja haluttavuutta. Lisäksi toivon Pimpom-vaatteiden inspiroivan lasten pukeutumista yleisesti.
Pimpom-vaatteet kestävät aikaa, elämää, leikkejä, arkea ja juhlia.
Pimpom-vaatteet päällä lapset ovat kauniisti puettu, mutta leikit saavat jatkua!